Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 
  Print view Previous topic | Next topic 
Author Message
 Post subject: OVERLORD H' WARCRYER;
PostPosted: Sun Mar 23, 2008 1:31 pm 
Vagabond

Hi guys exo ena orc shaman kai den xero ti na ton kano overlord h warcryer(ton exo main char).ti protinete eseis ;thanks prokatavolika :D

Reply with quote
 OfflineProfile  
 Post subject: Re: OVERLORD H' WARCRYER;
PostPosted: Sun Mar 23, 2008 3:01 pm 
Viscount

poikilias wrote:
Hi guys exo ena orc shaman kai den xero ti na ton kano overlord h warcryer(ton exo main char).ti protinete eseis ;thanks prokatavolika :D

Ti tha kaneis me auton ton char??? Poli ksilo, poli xp, assistant char stin clan/ally sou??? Ola auta paizoun rolo...

Reply with quote
 OfflineProfile  
 Post subject:
PostPosted: Sun Mar 23, 2008 3:43 pm 
Vagabond

miazoun idioi me diaforetika buffs o kathe enas .akoma den eimai se clan

Reply with quote
 OfflineProfile  
 Post subject:
PostPosted: Wed Mar 26, 2008 9:37 am 
Knight

Prosopika kano sinexos OL gia main kai o filos mou WC. Tha sou protina OL mono an skopeyeis na mpeis se clan(gt iparxoun k kapoioi pou paizoun solo) k na ksereis oti tha exp mono se clan party. Opote otan den exei party apo clan members i exp monos sou(pragma to opoio einai apelpistika diskolo).
Tora san WC exeis poli kalitera buffs apo ton OL kai mporeis na exp k me ektos clan players k den tha exeis provlima gt oloi theloun wc buffs sto party! To meionektima tou omos einai oti den antexei toso sto ksilo oso o OL(o OL exei p def san ton tank me to soul guard anoixto). Episis o OL exei Mass katares opos poison,root,silence,slow k polla alla ta opoia einai para poli xrisima se pvp, se party se catacombs k genika se meroi pou einai omades ta mobs.
Opote einai kathara diki sou epilogi analoga me to pos saresei na pezeis.
An thes na pigaineis party exp me opoion vrikseis tixaia tote kane WC.
An omos thes na pigaineis me clan(tha elega k me ally alla den isxiei pleon sto Kamael...) tote ftiaxneis OL.
Elpizo na mporesa na se kalipso. :roll:
Have Fun!

Reply with quote
 OfflineProfile  
 Post subject:
PostPosted: Sun Mar 30, 2008 8:27 pm 
Vagabond

Vincent wrote:
Prosopika kano sinexos OL gia main kai o filos mou WC. Tha sou protina OL mono an skopeyeis na mpeis se clan(gt iparxoun k kapoioi pou paizoun solo) k na ksereis oti tha exp mono se clan party. Opote otan den exei party apo clan members i exp monos sou(pragma to opoio einai apelpistika diskolo).
Tora san WC exeis poli kalitera buffs apo ton OL kai mporeis na exp k me ektos clan players k den tha exeis provlima gt oloi theloun wc buffs sto party! To meionektima tou omos einai oti den antexei toso sto ksilo oso o OL(o OL exei p def san ton tank me to soul guard anoixto). Episis o OL exei Mass katares opos poison,root,silence,slow k polla alla ta opoia einai para poli xrisima se pvp, se party se catacombs k genika se meroi pou einai omades ta mobs.
An omos thes na pigaineis me clan(tha elega k me ally alla den isxiei pleon sto Kamael...) tote ftiaxneis OL.
Have Fun!

Mi ksexname kai to CoV e! :D tis podies sou glyfoune oloi!
Xwria pou o Overlord exei Arcane Power (+10% mp consume) enw o WarCyer exei Arcane Wisdom (-30% mp consume) kai de menei toso grhgora apo mp oso o Over! (twra an stous servers pou paizete exete mana potions afto einai allounou papa eyagelio...)

Reply with quote
 OfflineProfile  
 Post subject:
PostPosted: Mon Mar 31, 2008 8:00 am 
Knight

Ston server pou paizo ego den exei mana pots. Oso gia to CoV to exei k o OL (Pa'agrios Victories) alla oxi gia party.

Reply with quote
 OfflineProfile  
 Post subject:
PostPosted: Mon Mar 31, 2008 7:30 pm 
Viscount

DemICE wrote:
Vincent wrote:
Have Fun!

Mi ksexname kai to CoV e! :D tis podies sou glyfoune oloi!
Xwria pou o Overlord exei Arcane Power (+10% mp consume) enw o WarCyer exei Arcane Wisdom (-30% mp consume) kai de menei toso grhgora apo mp oso o Over! (twra an stous servers pou paizete exete mana potions afto einai allounou papa eyagelio...)

Alla an einai low rate server ante na ton pas 78.... :P

Reply with quote
 OfflineProfile  
 Post subject:
PostPosted: Tue Apr 01, 2008 7:09 pm 
Heir

File ama eise no clan kai de 8a mpeis i de 8a bazis ton orca s kanton warcryer na paris apo to pt ta buffs kai esu kai olos o pt s kai etsi na min exi sxedon kamia diafora apo ena prophet. An omos exis ena kalo clan kai 8es na bazisk ai ton orca s eki kanto Overlord epidi 8a exi kalutera buffs kai 8a ta parei olos o ally oxi mono to clan. To soul of paagrio sta 77 pou pairnis eine polu xrisimo pou kani to emp lvl3 se olo to ally.

Reply with quote
 OfflineProfile  
 Post subject:
PostPosted: Thu Apr 03, 2008 2:43 pm 
Vagabond

sas eyxaristo poli pedia olous sas! ovl ton ekana telika ton orga mou mias k exo kali clan. :D

Reply with quote
 OfflineProfile  
 Post subject:
PostPosted: Fri Apr 04, 2008 8:35 pm 
Count

Basika ama paizeis high rate dn to sizitaw...OL....an paizeis low rate tha protimousa WC....tha exeis panta pt kathws oloi theloun buffs.

Reply with quote
 OfflineProfile  
Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 

All times are UTC + 2 hours