Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
  Print view Previous topic | Next topic 
Author Message
 Post subject: [L2 OFF] L2 e-GLOBAL MID x25 - start 7.01.2017
PostPosted: Thu Dec 15, 2016 4:01 am 
Vagabond

Witam.
Nazywam się Paweł. Gram w Lineage II od 2003 roku. Zaczynałem w kronice C1, na greckim serwerze Noobwars. Jestem tutaj, by zebrać moją, własną ekipę, która będzie niezależnym constem, ale także const ten będziemy mogli podłączyć do mojego klanu macierzystego, z którym gram od początku. Chciałbym jednak, aby w przyszłości, mój const był niezależny. Mój klan grał głównie na LOW Rate serwerach, lecz ok. 7 stycznia zaplanowaliśmy rozrywkę PvP na MID Rate serwie x25.
Chciałbym zebrać niezależną, ogarniętą ekipę ludzi, którzy potrafią grać w L2 i widzą w tej grze fun i pasję. Dodam też, że chętnie poznam tych ludzi i skłonny jestem zaplanować jakiś melanż i poznanie się w realu. Zależy mi na osobach sumiennych, konsekwentnych, grających ze mną do końca pomimo jakichkolwiek przeciwności – a więc lojalnych. Dobrze by było, aby chętni do mojego consta, byli osobami z doświadczeniem i wiedzieli co do czego. Ja i mój klan, gramy głównie na serwerach Interlude i wielokrotnie odnosiliśmy sukcesy, nie tylko w zwycięstwach w licznych mass PvP ale i również „ownowaniu” serwerów. Często zmagaliśmy się z liczną konkurencją w postaci „ruskich zergów”, „hax nolajfów” itp. Wstępnie myślę o tzw ARCHER BUILD, ale wiele możemy wspólnie przedyskutować i ustalić. Liczę na ludzi, którym mogę zaufać i na nich polegać. Zechcę też spotkać się z Wami w realu i poznać Was. Nie ukrywam, że najlepiej byłoby, aby członkowie mojego consta mieszkali w Polsce, a najlepiej w województwie lubelskim, ale nie odrzucam nikogo. Każdy z chętnych, jest mile widziany. Jeżeli okazałoby się, że chętnych jest znacznie więcej, zawsze można złożyć 2 consty. Liczę na pozytywne przyjęcie mojej propozycji.