Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
  Print view Previous topic | Next topic 
Author Message
 Post subject: lineage C6 3x server duskvsdawn
PostPosted: Tue Jun 01, 2021 7:59 am 
Vagabond

Joined: Tue Jun 01, 2021 7:48 am
Posts: 1
Hello, i want to promote server https://duskvsdawn.com/, as i am player already playing there. This server is opened up from date 21.5.2021, so it brand new. There are no free weapons from cat in starting villages and no shadow weapons, so you can experience original idea of the lineage game. We have active GM team, events and family related community. Here is no donate (only for hats), no bots, no dual box, you can feel the classic atmosphere, its really cool. Go check it out! See you ingame, folks! Annor

Image
Image


Reply with quote
Top
 OfflineProfile  
 Post subject: Re: lineage C6 3x server duskvsdawn
PostPosted: Tue Jun 01, 2021 9:07 am 
Vagabond
User avatar

Joined: Thu May 07, 2020 4:15 am
Posts: 8
yesterday at mine evening ( GMT -3 )
i was reading chat channel at elmorelab trying to download the client with my crappy net speed
wich actually got a short time failure and my download got error so i drop off to try again

suddenly i got a private spam message
the user had in common 1 channel
the same i was reading

this comehereandenjoy#3570

spammed me in private making advertisement to join this duskvsdawn server
srsly do u ppl need shit bot to tame players to join up ?
kinda pathethic i got rly pissed by a moment
and take it for sure that I am not going to try it
if they go like that with advertising in that way being one on another server

once again good luck with the interlude opening swarm
it was cool to play C6 back in 2008
but it was arena at dragon network and a server like that will never exist again
nowdays ill rather play C4 or C5 and nothing else
mayb C3 just for the nostalgic memory of the old l2x b4 shit started to happen

i want to see what will happen in few months or maybe less few weeks with all this new brand interlude comming up
already saw interlude servers comming up and ending empty in a week or two
is not a negative feedback it is the sad truth lol

btw posting here is a bit more healthy than invading someone's with a private msg at discord

Image


Reply with quote
Top
 OfflineProfile  
 Post subject: Re: lineage C6 3x server duskvsdawn
PostPosted: Tue Jun 01, 2021 11:00 am 
Vassal

Joined: Fri Apr 02, 2021 7:56 pm
Posts: 41
xerxesv wrote:
i want to see what will happen in few months or maybe less few weeks with all this new brand interlude comming up

They will all fail, as it needs a lot of money/effort for advertising that no1 gives and then beg for players.
I am 100% an interlude fan, searching for a decent low rate FOR MONTHS (exept from Reborn) and they all failed.
Nowadays, game is pushing us to play with Russians at Valhalla-Age or Ketrawars.
TBH, better those than IL craps.


Reply with quote
Top
 OfflineProfile  
 Post subject: Re: lineage C6 3x server duskvsdawn
PostPosted: Thu Jun 17, 2021 7:04 pm 
Vagabond

Joined: Thu Jun 17, 2021 6:59 pm
Posts: 11
i think its super idea. Its like World of Warcraft but in L2 world:) Gms active, captcha for no bots, no p2win no dualbox. Vote reward like in Rebo** give it a try its fresh server. With cat weps and shadow D o/ You can have pvp earlier, not pve till 70+ waiting for some 1 clan war lol. You can have pvp all time like in world of warcraft:)


Reply with quote
Top
 OfflineProfile  
 Post subject: Re: lineage C6 3x server duskvsdawn
PostPosted: Thu Jun 17, 2021 7:18 pm 
Viscount

Joined: Wed Mar 24, 2021 3:59 pm
Posts: 363
Efavios wrote:
xerxesv wrote:
i want to see what will happen in few months or maybe less few weeks with all this new brand interlude comming up

They will all fail, as it needs a lot of money/effort for advertising that no1 gives and then beg for players.
I am 100% an interlude fan, searching for a decent low rate FOR MONTHS (exept from Reborn) and they all failed.
Nowadays, game is pushing us to play with Russians at Valhalla-Age or Ketrawars.
TBH, better those than IL craps.



AHHHAAA MOTHER-LOVER EFAVIOS, I FINNALY FOUND WHERE U ARE HIDDING :))))

THEY WILL ALL FAIL, WHAT IN THE NAME of jesus christ are u thinking when u are typing this shit :)))). INSTEAD OF JUDGING U, I'LL JUST ASK U NICELY: WTF AND WHY ARE U THINKING LIKE THAT? :DDD, ALL WILL FAIL WTF??? ALLLLLLLLLLLLLL????

I AM A PSYCHOLOGIST, AND I MUST AVOID JUDGING PEOPLE :)))), I SOMETIMES FAIL, BUT MOST TIMES I GET IT JUST RIGHT, LIKE THIS TIME :DDDDD

HAVE A PEACEFULL NIGHT EFAVIOS :DDD


Reply with quote
Top
 OfflineProfile  
 Post subject: Re: lineage C6 3x server duskvsdawn
PostPosted: Fri Jun 18, 2021 10:33 am 
Vagabond

Joined: Wed Apr 28, 2021 10:55 am
Posts: 11
We give the welcome to all who wanna join us, we launch update today with interesting changes for make the server more userfriendly, now the clans are from faction and you can recruit opposite faction investing CRP in a lv 5+ clan, give a chance! its pretty fun


Reply with quote
Top
 OfflineProfile  
 Post subject: Re: lineage C6 3x server duskvsdawn
PostPosted: Fri Jun 18, 2021 4:53 pm 
Vagabond

Joined: Thu Jun 17, 2021 6:59 pm
Posts: 11
International Clan lvl 5 recruting light elves, humans and dorfs


Reply with quote
Top
 OfflineProfile  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC + 2 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 59 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  


Contact | Cookies policy